Bez ohľadu na to, ako kráľ môže byť šikovný, nemôže vládnuť veľkej krajine sám. Pomáha mu mnoho poradcov v rôznych záležitostiach. Zhromažďujú informácie, spracúvajú ich a dávajú ich panovníkovi a poskytujú rady, ako najlepšie využiť ich. V poslednej dobe sa kráľ presťahoval na novo zrekonštruovaný hrad av prvú noc sa strašil strachom ducha starého rytiera. On sa brodil okolo hradu v rozpakoch, nemal rád, ako sa zmenil interiér. Z hnevu sa duch rozhodol zničiť všetkých obyvateľov života a skoro sa podarilo. Guvernér povolal poradcov na paranormálne javy: Arthur a Selu. Prikázal im, aby sa zaoberali duchom: vyjednávajte alebo vyháňajte. Pomôžte hrdinom v hre Knight at Dawn. Musia nájsť a zbierať všetky predmety, ktoré držia ducha v dome.