Záložky

Rytier za úsvitu

Hra The Knight at Dawn

Rytier za úsvitu

The Knight at Dawn

Bez ohľadu na to, ako kráľ môže byť šikovný, nemôže vládnuť veľkej krajine sám. Pomáha mu mnoho poradcov v rôznych záležitostiach. Zhromažďujú informácie, spracúvajú ich a dávajú ich panovníkovi a poskytujú rady, ako najlepšie využiť ich. V poslednej dobe sa kráľ presťahoval na novo zrekonštruovaný hrad av prvú noc sa strašil strachom ducha starého rytiera. On sa brodil okolo hradu v rozpakoch, nemal rád, ako sa zmenil interiér. Z hnevu sa duch rozhodol zničiť všetkých obyvateľov života a skoro sa podarilo. Guvernér povolal poradcov na paranormálne javy: Arthur a Selu. Prikázal im, aby sa zaoberali duchom: vyjednávajte alebo vyháňajte. Pomôžte hrdinom v hre Knight at Dawn. Musia nájsť a zbierať všetky predmety, ktoré držia ducha v dome.