Záložky

Star Wars: Knights of the Old Republic

Alternatívne názvy: Star Wars: Knights of the Old Republic

Procesor: Pentium III / Athlon 1 GHz

RAM: 128 MB

Video: 32 MB

Na disku: 3. 7 GB

Star Wars: Knights of the Old Republic - počítače role-playing hra, ktorá sa odohráva vo vesmíre ságy "Star Wars". V hre ste sa na veľkú príležitosť prejsť známych planét zostaviť svoj vlastný svetelný meč a vyriešiť veľa hádaniek odhaliť sprisahanie, a nie jeden, aby sa stal skutočným Jedi Knight.

Plot

Hra Rytieri Staré republiky, skrátene KOTOR je stanovená na 4.000.000 roky pred udalosťami popísanými vo filmoch. Na začiatku hry sa ocitnete na lodi s názvom "Spire Endara" je pod paľbou útokov Sith vozového parku v blízkosti planéty Taris. Vaša postava - jeden z pilotov na lodi, ktorá, spolu s prežívajúcimi členmi tímu dole k povrchu planéty v záchrannej jednotky. Prvou úlohou mladého pilota v Star Wars KOTOR bude nájsť ich veliteľa, kapitána lode Jedi Bastila Shan. Bude pátrať po Bastila a Sith síl, pretože má jedinečnú schopnosť k boju meditáciu, ktorá sa často pomohla obmedziť nápor vojská rebelov. Celý rok je snaha o Bastille, od okamihu, keď sa pokúšal chytiť Temného pána zo Sithov Darth Revan, ale nečakaný zvrat udalostí a zrady Sith učeň Darth Malak narušiť všetky plány na Jedi, Sith pán a novo sa objavil uchopené moci a začal výkon rytiera . Váš rovnaký príbeh v Star Wars: Knights of the Old Republic začína záchranu Jedi od nepriateľských vojsk a brať jeho prvé lekcie od svojho nového učiteľa.

Triedy znakov

Keď si vytvoríte postavu v Knights of the Old Republic, si môžete vybrať jednu z troch oblastí rozvoja s jeho unikátnymi vlastnosťami, bojové a mierové príležitostí. Spočiatku, môžete si vytvoriť svoj výber medzi vojak, bojovník s množstvom vitality, darebákov, slabého charakteru, zamerané na skryté pohybu a útoku na ľstivý, alebo zved, medzitriede medzi oboma predchádzajúcimi. S rozvojom parcela Star Wars KOTOR, v závislosti na ceste, ktorú si vyberiete, vaša postava bude Jedi alebo Sith, a tu opäť pred vami voľba medzi troma oblasťami rozvoja - bojovník, konzultantmi alebo opatrovník. Bojovník - kontakt bojovník, špecializujúca sa na manipuláciu s lightsaber zvýšila fyzickú silu, ale nie tak silný v Sile. Consul - analóg kúzelníka v hre, hlavné zameranie zručností je do bojových techník s použitím sily. Sentinel - univerzálny vojak, rovnako dobre, ovládať meč a Silu.

Výkon

Analógový obvyklých kúziel v KOTOR je moc, k dispozícii od určitého bodu v hre špeciálne zručnosti, ako tmavé a ľahké stíhačky. Každá zručnosť bude jednou z troch oblastí - svetlé, tmavé alebo neutrálne. Hráč nemá žiadne obmedzenie, a to môže naučiť všetky zručnosti, len keby mali dostatok skúsenostné body, ktoré sú uvedené na získanie novej úrovne. Môžete tiež použiť všetky zručnosti, ale budú zástupcovia strane svetla tráviť oveľa viac bodov na použitie temné sily zručností, a naopak, bude Sith Jedi schopnosti byť viac než ich tme.